«Розвиток співпраці між Україною та США в аграрній сфері - важливий для обох країн. За 9 місяців ми переконалися, що говоримо із американськими партнерами однією бізнес-мовою та діємо за схожими принципами. Ми реалізували масштабні проекти: Україно-Американський зерновий конгрес, Інвестиційний форум тощо. Ці та інші заходи наближають нас до сталих ділових взаємин», - зазначив міністр аграрної політики та продовольства України Олексій Павленко під час форуму «Україна - США: питання експорту», що відбувся у ТПП України.
Міністр наголосив на тому, що питання виходу на ринок США актуальне для усіх українських виробників і для досягнення максимального результату потрібно об'єднати зусилля бізнесу та профільного міністерства. Платформою для успішного позиціонування українських виробників може стати дистрибуційний центр. Ця структура створюється у США за участю українських та американських інвесторів. Це інструмент комунікації із американськими торговими мережами, майданчик для презентації інтересів українських виробників. Там можна буде дієво вирішувати організаційні питання, координувати торгову політику.
Найбільш успішними експортерами до США є виробники олійно-жирової, спиртової та кондитерської галузей. Ми усвідомлюємо, що США - країна із високотехнологічним агросектором. Але українські товари можуть бути привабливими з огляду на якість та чистоту органічного виробництва», - говорить Олексій Павленко. За 8 місяців 2015 року значно зріс експорт до США меду - удвічі ($15.3 млн), олії соняшникової - на 57% ($3.9 млн), соків - у 8 разів ($1.9 млн), спирту - на 23% ($1.1 млн), сирів та йогуртів - на 76% ($283 тис.).
«Продовольчий флешмоб #FoodUA, який триває у соцмережах доводить, що українську продукцію можна купити навіть у таких великих торговельних мережах США як Walmart. Тому цей форум є своєрідною дорожньою картою для українських експортерів, яка допоможе їм вийти на великий американський ринок», - наголосив міністр.