(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Сектор МСБ в Україні поповнився новими сертифікованими експортними консультантами

06.07.2018

ТПП України разом з партнерами успішно завершили Програму підтримки експорту одягу та взуття до ЄС

У програмі взяли участь 6 компаній з 5 регіонів України (Київ, Харків, Львів, Чернігів, Житомир). Партнерами проекту виступили нідерландський Центр підтримки імпорту з країн, що розвиваються (CBI), українські асоціації «Укрлегпром» і «Укршкірпром».

«Торгово-промислова палата України системно допомагає МСП розвивати навички та впевненість для початку експортування або розширення вже наявного експорту до ЄС. Нині одяг і взуття «Made in Ukraine», виготовлені на замовлення та експорт, якісно зарекомендували себе на міжнародних ринках. Хай так буде і надалі», – сказав Геннадій Чижиков, президент ТПП України.

За рік, протягом якого тривала програма, експерти ТПП та європейські партнери допомагали українським підприємцям працювати над сильними та слабкими сторонами, визначити, на чому сфокусуватися, зрозуміти, які можливості має їхня компанія на ринку ЄС, отримати практичні поради щодо доступу на цей ринок. А головне – український бізнес отримав підтримку та наставництво в розробці стратегій експорту до ЄС і планах їхнього впровадження. Над розробкою експортних стратегій для них разом працювали міжнародний експерт Джуліан Лоусон Гілл та 8 сертифікованих консультантів з експорту із торгово-промислових палат.

Вже сьогодні є реальні результати реалізації Програми. Так, харківський виробник одягу «Ricamare» відкрив представництво у Польщі, здійснив першу поставку до власного шоуруму у Варшаві, а також продає свої товари на польських інтернет-майданчиках. Львівський бренд «Bunt» створив нову колекцію, київська компанія «Botiki» склала чіткий стратегічний план експорту до Естонії, чернігівська швейна фабрика «Елегант» вже отримала замовлення від іноземних партнерів.

«Ми отримали дуже багато нової та корисної інформації і хочемо продовжити працювати над розробкою стратегії експорту свого одягу до Європи. На нашу думку, ця програма може дати чудові результати та відкрити хороші можливості на європейському ринку. Завдяки порадам експертів ми створили нову колекцію одягу і розраховуємо на її чудовий продаж», - сказала Богдана Климкович, бренд Bunt, Львів.

Цій програмі передувала підготовка за європейськими програмами сертифікованих експортних консультантів у системі ТПП. Загалом наразі в усіх регіонах України в системі ТПП працюють вже 43 такі спеціалісти. Ця програма, підтримана урядом Нідерландів, надала консультантам додаткові та дуже практичні навички з розробки експортних стратегій і планів для українських компаній. Кожен консультант тепер може розробляти 10-15 індивідуальних експортних стратегій на рік. І це - лише один із інструментів із арсеналу ТПП, пов’язаного з допомогою українським компаніям у виході на зовнішні ринки.

«Вчіться, комунікуйте та не бійтеся представляти себе і бренд «Made in Ukraine» у світі», – сказав Джуліан Гілл, тренер, експерт із експорту, стратегій, маркетингу та продажів із 25-річним досвідом розробки стратегій.

Додаткова інформація

Головними країнами ЄС, що імпортують одяг із України, є Німеччина, Румунія, Бельгія, Італія, Литва, Данія тощо. Ринки ЄС зі стрімким зростанням імпорту одягу з України – Австрія, Данія, Румунія, Чехія, Естонія, Литва, Угорщина, Бельгія, Сполучене Королівство, Німеччина, Франція. Частка українського одягу в загальному імпорті одягу до ЄС – 0,4%.

Ринок Європейського Союзу є найбільшим у світі за ВВП – 30% світового ринку одягу – і налічує понад 500 млн споживачів, котрі щороку витрачають на придбання одягу та взуття з країн, які не є членами ЄС, понад 80 млрд євро. Вихід на ринок ЄС автоматично означає вигідніші умови, підвищення конкурентоспроможності й на інших ринках світу. Крім того, українські внутрішні правила гри дедалі більше наближаються до вимог ЄС.

Теги: експорт, експортуй, легка промисловість

Анонси

Останні новини