Участь у дводенному діловому заході взяли провідні підприємства малого та середнього бізнесу Донецької та Луганської областей.
«Приємно, що навіть в умовах втрати частини території Донеччина продовжує залишатись привабливою для ділової спільноти, а Схід-Експо – майданчик для діалогу бізнесу, влади та дипломатів. Сподіваюся, проведення виставки в стінах Торгово-промислової палати України стане доброю традицією і дасть позитивні результати. Я дякую партнерам, які працюють на благо підприємств, пов’язуючи своє майбутнє з успішним розвитком бізнесу в Донецькій області. Вірю, що саме Схід-Експо стане провідником найцікавіших рішень, найкращого світового досвіду та корисних контактів», – сказав президент ТПП України Геннадій Чижиков, відкриваючи захід.
Схід-Експо 2017 – це комплекс заходів для власників бізнесу з усіх регіонів України, представників бізнес-інфраструктури, міжнародних організацій, посольств іноземних держав, органів влади, а також киян і гостей міста. Їх мета – посилення ділової активності малого та середнього бізнесу на Донбасі через презентацію широкому загалу можливостей місцевих виробників та їхньої продукції.
«Схід-Експо показала, що підприємці Сходу України можуть виробляти якісний продукт. Позитив, правильні комунікації, промоція бізнесу – так я можу охарактеризувати цей захід. Уряд поступово впроваджує дерегуляцію для бізнесу. Ми розуміємо: головне – створити сприятливі умови та не заважати», – сказав Михайло Титарчук, заступник міністра економічного розвитку та торгівлі України.
Організатори заходу – Програма розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки урядів Польщі й Японії й у партнерстві з Донецькою та Луганською обласними державними адміністраціями, Торгово-промисловою палатою України та Донецькою ТПП, Агенцією регіонального розвитку Луганської області.
«Три роки тому громадяни Донбасу не знали, що робити, благали про допомогу. Наразі все змінилося – місцеві підприємці приїхали не просити, а навпаки, запропонувати. Закликаю усіх підтримати нашу колективну ініціативу та заохочую до встановлення бізнес-зв’язків. Тільки бізнес може привести Україну до успіху», – сказав директор Програми розвитку ООН в Україні Янтомас Хімстра.
Центральним заходом Схід-Експо 2017 є виставка-презентація бізнесів Донецької і Луганської областей, поєднана з можливістю проведення ділових переговорів.
«Від Схід-Експо я очікую допомоги в впізнаваності продукту. Я хочу, щоб люди познайомилися ближче з нашою продукцією, з тим, що ми пропонуємо споживачам. Щоб вони побачили, що можна за доступні гроші купити якісний товар. Завдяки цій виставці я набув багато знайомств і партнерів. Подібні виставки – це завжди можливість розширити коло партнерів і просувати надалі бізнес», – поділився думками Євген Павловський, представник компанії Grand Tandyr.
«Схід-Експо 2017 – дуже важлива виставка, передусім для нас, підприємців. По-перше, ми показуємо себе широкому загалу, показуємо те, що ми можемо зробити. Крім того, ми вже намітили потенційних компаній-партнерів для співпраці серед інших стендів. Сподіваюсь, ми будемо корисними один одному», – сказав Євген Костенко, представник компанії ООО «Контакт».
Крім того, підприємці та відвідувачі виставки отримали змогу пройти навчання у висококваліфікованих бізнес-тренерів.
Під час панельних дискусій і презентацій учасники дізналися про історії успіху в бізнесі, інноваційні технології й ознайомились із новою продукцією від виробників зі Сходу України.
Вікторія Бахова (компанія «Цикрон»):
«Сама участь у таких заходах корисна, бо маємо можливість оцінити себе, зрозуміти, на якому рівні ми знаходимося і куди рости. Є нові контакти. Дуже приємно бачити такі гарні стенди. В цілому приємно за регіон. Будемо працювати з отриманим на майстер-класах матеріалом. Це для нас крок уперед. Велика подяка організаторам. Молодці! Все бездоганно!»
Анна Тузова (ТМ «Kazimir»):
«Ми не орієнтовані на опт, але завдяки участі в Схід-Експо у нас з’явилися плани на роботу з Канадою. В цілому дуже задоволені! Це – свято для нас, яке влаштували ПРООН і ТППУ. Великі молодці! Виставка перевершила всі очікування!»
Вікторія Карпова (директор компанії «Евліада»):
«Найголовніше – це спілкування! І ми його отримали на Схід-Експо на всі 100%. Я бачу свої помилки, які буду виправляти. Виставка допомогла показати себе, заявити про себе. Я встановила прямий контакт із губернатором Донецької області!»
Віктор Німаніхін (засновник компанії VELNA):
«Завдяки Схід-Експо ми показали себе. Налагодили контакти з Посольством Бангладеш. Корисний захід».
Геннадій Місуренко (ТОВ «Рубіжанська панчішна мануфактура»):
«Сподобалося все! Налагодили контакт із Мірошниченком, який дав корисні поради; Еммою Турос (канадський проект CUTIS) – це вихід нашого товару на канадський ринок. У цілому хороші враження від заходу!»
Оксана Долинська (ТОВ «ТЕХМА»):
«Головні завдання – показати себе, що ми живі і що ми є, знайти партнерів – виконано! Нам вдалося провести рекламну кампанію – це важливо для нас. Ми отримали реальну пропозицію від органів влади Донецької області для подальшої співпраці!»
Михайло Толтишов (ТОВ «ТЕТРА»):
«Результат є, ми представили свою продукцію, отримали контакти. Дякуємо!»
Максим Мошенський (ТОВ «Сєвєродонецький склопластик»):
«Було цікаво, зібрали багато контактів, багато знайомств, є пропозиції щодо розробки нових технологій».
Вадим (компанія «КРАМТЕХЦЕНТР»):
«Виставкою задоволені однозначно. Може вона і не дала прямих контактів, як на цільових заходах, але такий захід корисний для регіону і для нас в якості реклами. Будемо чекати профільні виставки для отримання практичних результатів».
ФОП Головко Микола Вікторович:
«Замовлення надійшли, але так як вони не вигідні по логістичному ланцюжку, то ми передали їх нашим партнерам із київського регіону. Добрі контакти, сподобалися спікери. Спілкувався з послом Японії з приводу нашого соціального проекту. Провели час із користю! Величезне спасибі організаторам!»
Теги: ТППУ, Бізнес, підприємництво, Донецька ТПП, виставка, Схід-експо 2017, Донбас