м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Створення інноваційного хабу диверсифікує український експорт

24.05.2017

Сприяння ефективній реалізації експортного потенціалу України є одним із найважливіших елементів державної промислової та структурної політики. Замість високотехнологічної продукції Україна постачає на світовий ринок товари низького ступеня готовності, так звану технологічну сировину та середньотехнологічну продукцію машинобудування, одночасно закуповуючи дорогі готові зарубіжні технології, що потребує супутнього придбання додаткових послуг. Нові можливості для українських підприємств обговорили під час другої панельної дискусії на ІІІ Національному форумі з підтримки експорту.

«Україні необхідно збільшувати експорт харчової переробленої продукції паралельно з експортом сировини, а не замінювати його. Поряд із експортом пшениці, кукурудзи й інших зернових чи олійних, Україна має розвивати переробку, високотехнологічні підсектори аграрного сектора. Зараз є дуже стрімким розвиток у цьому напрямі. Ми маємо диверсифікувати експорт, налагодити структуру українського аграрного сектора таким чином, щоб поставляти сировину і продукцію з високою доданою вартістю в ті країни, де це матиме найбільшу рентабельність. Важливо шукати нові ринки збуту та шляхи поставок харчової продукції, не скорочуючи експорт сировини», – сказала Ольга Трофімцева, заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції.

Сучасний виробник спирається на допомогу держави, яка повинна створити умови, що сприяютимуть експортній діяльності підприємців. 

«Одна із найкращих систем підтримки експорту – в Німеччині. Обов’язкове членство в Промислово-торговій палаті забезпечує формування загального бюджету підтримки бізнесу в 1 млрд євро. Держава додає 20% до бюджету ПТП Німеччини для того, щоб підтримати діяльність  німецьких компаній за кордоном. Розробка експортної стратегії підприємства – базовий документ компанії щодо просування власного експорту. ТПП України надає підтримку в 120 країнах через партнерські організації (закордонні ТПП) та представництва ТПП за кордоном. Більш ніж 500 фахівців ТПП готові надати послуги у питаннях експорту», – наголосив віце-президент ТПП України Сергій Свистіль.

Український експорт на зовнішні ринки нарешті показує перші тенденції до зростання – за три місяці цього року майже на третину. Серед успіхів також  – розробка проекту Експортної стратегії, численні консультації з підприємництвом, ЗВТ із Канадою та відповідні переговори з Ізраїлем.                  

«Ми звикли до традиційних схем експорту та традиційного списку українських товарів, які експортує країна. Чому б не повернутись, наприклад, до машинобудування? Створити свій «ноу-хау» та запатентувати інноваційні технології, використовуючи розвинутий IT-сектор в Україні», – запропонував Алекс Ліссітса, президент Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».

Теги: ТППУ, Бізнес, Бізнес-форум, експорт

Анонси

Останні новини