На думку Ігоря Баранецького, радника Департаменту Америки Міністерства закордонних справ України та головного експерта тренінгу-дискусії, що відбувся 6 березня в ТПП України, таким «рецептом» заатлантичного успіху є стратегічне мислення та прагматичне планування, система державних органів та взаємозв'язок з бізнесом, а також інституційна пам’ять та правонаступництво.
У 2017 році, вперше за останні чотири роки, обсяг експорту українських товарів і послуг почав зростати. На даний момент США посідають 5-те місце (4,4%) серед торговельних партнерів України. Збільшення обсягів експорту-імпорту спостерігається й у відносинах із Канадою, про яку також вели мову.
Учасники тренінгу отримали можливість обговорити питання ролі закордонних дипломатичних установ України у сприянні вітчизняним експортерам; практичні поради щодо налагодження ефективного співробітництва з посольствами та потенційними іноземними партнерами; реальні можливості, переваги та слабкі сторони вітчизняного бізнесу при виході на зовнішні ринки, зокрема Північної Америки; американський досвід економічної дипломатії з точки зору сприяння експорту та захисту інвестицій.
У рамках тренінгу-дискусії щодо виведення продукції та послуг на ринок США та Канади також відбулася презентація зовнішньоторговельної зони «Ніагара», яку представили Дмитро Козонак – підприємець, член правління бізнес-асоціації «Ми – херсонці», член Канадсько-Української торгової палати, та Віталій Нестеренко - член правління бізнес-асоціації «Ми – херсонці», керівник проекту «Відкритий експорт», який завершив стажування у головному офісі Канадсько-Української торгової палати в Торонто.
ЗТЗ «Ніагара» дозволяє експортувати товари в Північну Америку за спрощеною процедурою, підкріпленою пакетом стимулюючих преференцій, виражених у конкретних інструментах і сервісах, серед яких: