м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Торгово-промислова палата України запрошує Вас прийняти участь в тендері закупівлі послуг з комплексної організації, проведення та фасилітації заходів виїзної сесії для консультантів системи ТПП України.

05.03.2025

Надання послуг з комплексної організації, проведення та фасилітації заходів виїзної сесії реалізується в рамках проєкту ТПП України та Харківської ТПП «Подолання технічних викликів: прокладання шляху до інтеграції в ЄС» в межах межах проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), що фінансується урядом Німеччини і виконується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Заходи проєкту ТПП України та Харківської ТПП «Подолання технічних викликів: прокладання шляху до інтеграції в ЄС» спрямовані на розвиток консалтингових послуг для бізнесу з технічного регулювання та доведення відповідності, які надаються системою підтримки експорту Торгово-промислових палат в Україні, вирішення нагальних потреб бізнесу, які виникають на шляху інтернаціоналізації та доступу на ринки країн ЄС, надання експортерам знань та навичок, необхідних для підготовці продукції до нових експортних ринків.

Ситуація в Україні також потребує посилення спільноти консультантів з питань технічного регулювання та доведення відповідності продукції вимогам нових ринків, з метою розширення портфелю експортно орієнтованих послуг для бізнесу, покращення співпраці між консультантами в системі ТПП України, використання сучасних підходів до просування та продажу послуг.

В рамках Компоненту #2 «Розвиток компетенцій» проєкту проводяться сесії з "м'яких навичок" для консультантів системи ТПП України, які пройшли навчання в рамках заходів проєкту, надають індивідуальні консультації для бізнесу та залучені до проведення бізнес-тренінгів.  

Основна мета проведення сесій з "м'яких навичок"

-    Посилити співпрацю між консультантами в системі ТПП України.
-    Розвинути ключові навички консультування та комунікації для роботи з бізнесом.
-    Впровадити інструменти для просування та продажу послуг.
-    Покращити дистанційну співпрацю та стратегічний розвиток послуг у системі.
-    Сформувати спільне бачення маркетингової стратегії.
-    Розвинути навички психологічного розвантаження, управління стресом, емоційної стійкості та відновлення.

Формат проведення: чотириденні виїзні сесій. Тренінги проводяться в атмосфері, що сприяє творчості та спілкуванню, без переривань через повітряні тривоги або бізнес-питання.

Опис проблематики. За 2021-2024 роки надання послуг з розвитку експорту та технічної відповідності в системі ТПП України визначив наступні проблеми як з боку бізнесу, так й консультантів: 

1.    Низька залученість компаній у процес оцінки відповідності. 
2.    Складність координації учасників процесу
3.    Невизначена фінансова модель співпраці між замовником та командою консультантів 
4.    Відсутність єдиної маркетингової стратегії та бачення продажів послуг
5.    Необхідність вдосконалення інструментів комунікації
6.    Потреба у систематизації напрацьованого досвіду

Для успішного розвитку послуги з оцінки відповідності в системі ТПП в Україні необхідно:

-        Розробити механізми утримання залученості компаній у процесі.
-        Запровадити системний підхід до координації учасників.
-        Визначити стійку фінансову модель.
-        Сформувати єдину маркетингову стратегію.
-        Оптимізувати комунікаційні інструменти та систематизувати досвід роботи.

Мета заходу: Підвищити ефективність надання послуг з оцінки відповідності шляхом розробки механізмів залучення компаній, запровадження системного підходу взаємодії консультантів та компаній-замовників, формування стійкої фінансової моделі та єдиної маркетингової стратегії.

Під час стратегічних сесій учасники:

-        Визначать, як мотивувати компанії залишатися залученими в процес.
-        Узгодять чіткий порядок дій і розподіл ролей між консультантами та бізнесом.
-        Обговорять, як фінансувати послугу після завершення проєктної підтримки.
-        Розроблять єдину маркетингову стратегію просування послуг.
-        Покращать навички спілкування з клієнтами, продажів і маркетингу

За підсумками заходу консультанти разом знайдуть рішення, як зробити послугу з оцінки відповідності більш ефективною, покращать свої навички та узгодять спільний підхід до її просування і розвитку.

Формат проведення: Гібридний формат фасилітації сесій брейнстормінгу в поєднання з сесіями розвитку навичок сторителінгу, маркетингу, спілкування з клієнтами та практик на психологічне відновлення.  

Результатом є підготовка 3-х рішень, які стануть основою меморандуму співпраці консультантів системи ТПП в Україні:

-    Мапа процесу надання послуг з оцінки відповідності із застосуванням проектного підхіду
-    Гайд з віддаленої взаємодії та фінансово-операційної співпраці, який міститиме правила та формати комунікації, розподіл ролей і відповідальності, механізм фінансової та операційної взаємодії
-    План просування та продажів нових послуг з технічного регулювання (спільне бачення маркетингу, продажів послуг та координація

Завдання для консультанта з комплексної організації, проведення та фасилітації заходів виїзної сесії для консультантів системи ТПП України (далі – консультант з організації виїзних сесій).

1.    Аналіз потреб учасників. Проведення опитувань та оцінки потреб консультантів для визначення їхніх професійних та особистісних цілей розвитку. Формування профілю учасників для розробки персоналізованої програми тренінгів, яка поєднює тематики з професійного розвитку та психологічного відновлення

2.    Розробка програми тренінгу. Створення збалансованої програми, що включає сесій брейнстормінгу в поєднання з сесіями розвитку навичок сторителінгу, маркетингу, спілкування з клієнтами та практик на психологічне відновлення. Програма має бути розроблена у співпраці з зовнішніми консультантами, які спеціалізуються на цих напрямках та залучені до проведення виїзної сесії.

3.    Організація логістики заходу:

-    Вибір місця проведення виїзної сесії відповідно до технічних вимог та комфорту учасників.
-    Координація трансферів для учасників, організація проживання та харчування.
-    Забезпечення необхідного технічного обладнання для проведення тренінгів (проєктори, ноутбуки, аудіо- та відеообладнання тощо, фліпчарти та інші засоби для проведення заходу).
-    Координація підготовки навчальних матеріалів та інформаційних комплектів для учасників (у разі потреби).

4.    Проведення чотириденної виїзної сесії. Організація, проведення та фасилітація інтерактивних сесій за участю зовнішніх консультантів.

5.    Організація часу учасників поза тренінгами впродовж 4 днів виїзного тренінгу.

6.    Індивідуальна підтримка. Забезпечення персоналізованого підходу до кожного учасника під час тренінгів для адаптації навчальних матеріалів до його професійних потреб.

7.    Організація системи онлайн-підтримки після завершення виїзних тренінгів для допомоги учасникам в інтеграції отриманих знань і навичок у їхню щоденну діяльність.

Очікувані результати:

-    Розробка індивідуалізованої програми тренінгів, що відповідає професійним і особистісним цілям консультантів ТПП України.
-    Підвищення рівня професійної підготовки консультантів у сфері маркетингу, комунікації, продажів, роботи з клієнтами та управління стресом.
-    Фасилітація підготовки 3-х рішень: Мапа процесу надання послуг з оцінки відповідності; гайд з віддаленої взаємодії та фінансово-операційної співпраці; план просування та продажів нових послуг з технічного регулювання (спільне бачення маркетингу, продажів послуг та координація.

Термін надання послуг: 4 дні, до 3 год. навчання / день, з наданням індивідуальних консультацій учасникам (за запитом) - впродовж 4-денної виїзної сесії (попередньо – 04-07 квітня 2025).

Вимоги до консультанта з комплексної організації та проведення виїзних тренінгів для консультантів системи ТПП України:

-    Досвід роботи в сфері організації корпоративних заходів, виїзних тренінгів або подій не менше 3 років.
-    Досвід співпраці з зовнішніми консультантами та організації навчальних програм з інтеграцією тематик з відновлення та управління стресом.
-    Вміння координувати логістичні та організаційні аспекти великих заходів. 
-    Бажано – наявність угод / домовленостей з готелями щодо корпоративного ціноутворення та проведення корпоративних комплексних заходів. 
-    Досвід розробки програм тренінгів, спрямованих на професійний та особистісний розвиток.
-    Вміння працювати з учасниками, надаючи персоналізовану підтримку. 

Критерії відбору та оцінювання (100 бальна шкала):  

-    Відповідність кваліфікаційним вимогам
-    Досвід у реалізації подібних проєктів / робіт / навчання
-    Конкурентна вартість послуг
-    Досвід роботи в системі ТПП в Україні

Форма надання пропозицій: 

Зацікавлені особи мають подати тендерні пропозиції, що включають:

-    Опис досвіду роботи (резюме)
-    Надання 3-х прикладів проведення комплексних корпоративних заходів з навчання / проектів / робіт на зазначеною сферою компетенцій.
-    Цінова пропозиція вартості послуг.

Тендер триватиме до 09.03.2025 (23:59) року включно.

Оголошення результатів до 17.03.2025

Пропозиції надсилаються на е-mail [email protected]  , [email protected] з темою листа «Закупівля послуг консультанта з маркетингу та продажу послуг».

Повідомляємо, що кількість лотів, які будуть опрацьовані та узгоджені із даною процедурою – 1.

По закінченню тендерної процедури 1 національний консультант отримає прямий контракт з надання послуг з маркетингу та сучасних підходів до просування та продажу послуг.

У разі невиконання основних вимог вище описаної процедури та недостатньої кількості учасників, які надали свої пропозиції згідно із узгодженою процедурою, тендерний комітет бере на себе відповідальність продовжити терміни подачі заявок на додатковий термін.
 

Теги: ТППУ, Харківська ТПП, тендер, ReACT4UA, Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH

Анонси

Останні новини