Надання послуг з маркетингу та продажу послуг реалізується в рамках проєкту ТПП України та Харківської ТПП «Подолання технічних викликів: прокладання шляху до інтеграції в ЄС» в межах межах проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), що фінансується урядом Німеччини і виконується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Заходи проєкту ТПП України та Харківської ТПП «Подолання технічних викликів: прокладання шляху до інтеграції в ЄС» спрямовані на розвиток консалтингових послуг для бізнесу з технічного регулювання та доведення відповідності, які надаються системою підтримки експорту Торгово-промислових палат в Україні, вирішення нагальних потреб бізнесу, які виникають на шляху інтернаціоналізації та доступу на ринки країн ЄС, надання експортерам знань та навичок, необхідних для підготовці продукції до нових експортних ринків.
Ситуація в Україні також потребує посилення спільноти консультантів з питань технічного регулювання та доведення відповідності продукції вимогам нових ринків, з метою розширення портфелю експортно орієнтованих послуг для бізнесу, покращення співпраці між консультантами в системі ТПП України, використання сучасних підходів до просування та продажу послуг.
В рамках Компоненту #2 «Розвиток компетенцій» проєкту проводяться сесії з "м'яких навичок" для консультантів системи ТПП України, які пройшли навчання в рамках заходів проєкту, надають індивідуальні консультації для бізнесу та залучені до проведення бізнес-тренінгів.
Основна мета проведення сесій з "м'яких навичок"
- Посилити співпрацю між консультантами в системі ТПП України.
- Розвинути ключові навички консультування та комунікації для роботи з бізнесом.
- Впровадити інструменти для просування та продажу послуг.
- Покращити дистанційну співпрацю та стратегічний розвиток послуг у системі.
- Сформувати спільне бачення маркетингової стратегії.
- Розвинути навички психологічного розвантаження, управління стресом, емоційної стійкості та відновлення.
Формат проведення: чотириденні виїзні сесій. Тренінги проводяться в атмосфері, що сприяє творчості та спілкуванню, без переривань через повітряні тривоги або бізнес-питання.
Опис проблематики. За 2021-2024 роки надання послуг з розвитку експорту та технічної відповідності в системі ТПП України визначив наступні проблеми як з боку бізнесу, так й консультантів:
1. Низька залученість компаній у процес оцінки відповідності.
2. Складність координації учасників процесу
3. Невизначена фінансова модель співпраці між замовником та командою консультантів
4. Відсутність єдиної маркетингової стратегії та бачення продажів послуг
5. Необхідність вдосконалення інструментів комунікації
6. Потреба у систематизації напрацьованого досвіду
Для успішного розвитку послуги з оцінки відповідності в системі ТПП в Україні необхідно:
- Розробити механізми утримання залученості компаній у процесі.
- Запровадити системний підхід до координації учасників.
- Визначити стійку фінансову модель.
- Сформувати єдину маркетингову стратегію.
- Оптимізувати комунікаційні інструменти та систематизувати досвід роботи.
Мета заходу: Підвищити ефективність надання послуг з оцінки відповідності шляхом розробки механізмів залучення компаній, запровадження системного підходу взаємодії консультантів та компаній-замовників, формування стійкої фінансової моделі та єдиної маркетингової стратегії.
Під час стратегічних сесій учасники:
- Визначать, як мотивувати компанії залишатися залученими в процес.
- Узгодять чіткий порядок дій і розподіл ролей між консультантами та бізнесом.
- Обговорять, як фінансувати послугу після завершення проєктної підтримки.
- Розроблять єдину маркетингову стратегію просування послуг.
- Покращать навички спілкування з клієнтами, продажів і маркетингу
За підсумками заходу консультанти разом знайдуть рішення, як зробити послугу з оцінки відповідності більш ефективною, покращать свої навички та узгодять спільний підхід до її просування і розвитку.
Формат проведення: Гібридний формат фасилітації сесій брейнстормінгу в поєднання з сесіями розвитку навичок сторителінгу, маркетингу, спілкування з клієнтами та практик на психологічне відновлення.
Завдання для консультанта з маркетингу та продажу послуг (далі – консультант з маркетингу та продажів)
Консультант з маркетингу та продажів у команді з консультантом з сучасних інструментів комунікацій та консультантом з роботи з клієнтами в форматі сесій з фасилітації та обговорень має надати такі послуги:
Розробка механізмів утримання компаній у процесі оцінки відповідності
- Визначення мотиваційних факторів для бізнесу замовлення послуг
- Пошук ефективних інструментів залучення та підтримки зацікавленості компаній.
- Аналіз причин низької залученості та формування рішень їх подолання.
Формування єдиної маркетингової стратегії просування послуг
- Розробка позиціонування послуги на ринку, визначення унікальної ціннісної пропозиції
- Визначення ключових каналів просування
- Розробка ключових повідомлень та комунікаційної стратегії для бізнесу.
- Пропозиції щодо створення контенту для підвищення довіри.
Підвищення навичок продажів та комунікацій консультантів
- Навчання консультантів технікам ефективних продажів послуг.
- Покращення комунікаційних навичок у взаємодії з бізнесом.
Оптимізація комунікаційних інструментів
- Оцінка поточних каналів комунікації між консультантами та бізнесом.
- Розробка рекомендацій щодо покращення інформаційної підтримки послуги
- Запропонування систематизованого підходу до збереження та поширення накопиченого досвіду.
Визначення стійкої фінансової моделі співпраці
- Аналіз можливих варіантів фінансування послуги.
- Розгляд моделей монетизації.
- Визначення фінансових умов взаємодії між консультантами та замовниками.
Узгодження системного підходу до координації консультантів і бізнесу
- Чітке визначення ролей консультантів, бізнесу та ТПП у процесі надання послуг.
- Визначення ефективних механізмів взаємодії між учасниками процесу.
- Розробка стандартних процедур надання та координації послуг.
Очікувані результати:
- Узгоджена єдине бачення маркетингової стратегія просування послуг оцінки відповідності.
- Визначені канали комунікації та інструменти для залучення бізнесу.
- Покращені навички продажів та комунікації у консультантів.
- Розроблені варіанти фінансової моделі для забезпечення стійкості послуги.
- Впроваджені механізми координації консультантів та компаній у процесі оцінки відповідності.
Термін надання послуг: 4 дні, до 3 год. навчання / день, з наданням індивідуальних консультацій учасникам (за запитом) - впродовж 4-денної виїзної сесії (попередньо – 04-07 квітня 2025).
Вимоги до консультанта з маркетингу:
- Досвід роботи в сфері системних продажів та маркетингу не менше 5 років.
- Досвід проведення навчальних сесій та тренінгів у сфері маркетингу та продажів.
- Досвід роботи по імплементації стратегій продажів для бізнесів в різних галузях, спираючись на вже існуючі маркетингові стратегії в компанії.
- Знання сучасних маркетингових інструментів та тенденцій, включаючи цифровий маркетинг.
- Вміння працювати з CRM-системами, соціальними медіа та іншими інструментами просування.
Критерії відбору та оцінювання:
- Відповідність кваліфікаційним вимогам.
- Досвід у реалізації подібних проєктів.
- Конкурентна вартість послуг.
- Досвід роботи в системі ТПП в Україні (5 балів).
Форма надання пропозицій:
Зацікавлені особи мають подати тендерні пропозиції, що включають:
- Опис досвіду роботи (резюме)
- Надання 3-х прикладів з розробки та реалізації стратегій продажів послуг, спираючись на маркетингові стратегії.
- Цінова пропозиція.
Тендер триватиме до 09.03.2025 (23:59) року включно.
Оголошення результатів до 17.03.2025
Пропозиції надсилаються на е-mail [email protected] , [email protected] з темою листа «Закупівля послуг консультанта з маркетингу та продажу послуг».
Повідомляємо, що кількість лотів, які будуть опрацьовані та узгоджені із даною процедурою – 1.
По закінченню тендерної процедури 1 національний консультант отримає прямий контракт з надання послуг з маркетингу та сучасних підходів до просування та продажу послуг.
У разі невиконання основних вимог вище описаної процедури та недостатньої кількості учасників, які надали свої пропозиції згідно із узгодженою процедурою, тендерний комітет бере на себе відповідальність продовжити терміни подачі заявок на додатковий термін.
Теги: ТППУ, Харківська ТПП, тендер, ReACT4UA, Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH