Надання послуг з маркетингу та сучасних підходів до просування та продажу послуг реалізується в рамках проєкту ТПП України та Харківської ТПП «Подолання технічних викликів: прокладання шляху до інтеграції в ЄС» в межах межах проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), що фінансується урядом Німеччини і виконується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Заходи проєкту ТПП України та Харківської ТПП «Подолання технічних викликів: прокладання шляху до інтеграції в ЄС» спрямовані на розвиток консалтингових послуг для бізнесу з технічного регулювання та доведення відповідності, які надаються системою підтримки експорту Торгово-промислових палат в Україні, вирішення нагальних потреб бізнесу, які виникають на шляху інтернаціоналізації та доступу на ринки країн ЄС, надання експортерам знань та навичок, необхідних для підготовці продукції до нових експортних ринків.
Ситуація в Україні також потребує посилення спільноти консультантів з питань технічного регулювання та доведення відповідності продукції вимогам нових ринків, з метою розширення портфелю експортно орієнтованих послуг для бізнесу, покращення співпраці між консультантами в системі ТПП України, використання сучасних підходів до просування та продажу послуг.
В рамках Компоненту #2 «Розвиток компетенцій» проєкту заплановано проведення двох сесій з "м'яких навичок" для консультантів системи ТПП України, які пройшли навчання в рамках заходів проєкту, надають індивідуальні консультації для бізнесу та залучені до проведення бізнес-тренінгів.
Основна мета проведення сесій з "м'яких навичок"
- Посилити співпрацю між консультантами в системі ТПП України.
- Розвинути ключові навички консультування та комунікації для роботи з бізнесом.
- Впровадити інструменти для просування та продажу послуг.
- Покращити дистанційну співпрацю та стратегічний розвиток послуг у системі.
- Сформувати спільне бачення маркетингової стратегії.
- Розвинути навички психологічного розвантаження, управління стресом, емоційної стійкості та відновлення.
Формат проведення: сесії з "м'яких навичок" проводяться у форматі чотириденних виїзних сесій.
Тренінги проводяться в атмосфері, що сприяє творчості та спілкуванню, без переривань через повітряні тривоги або бізнес-питання.
Технічне завдання для консультанта з з маркетингу та сучасних підходів до просування та продажу послуг (далі – консультант з маркетингу та продажів)
Консультант з маркетингу має надати такі послуги:
1. Аналіз поточного рівня знань консультантів ТПП України щодо маркетингу, продажів та просування послуг. Ідентифікація потреб у навчанні та розвитку.
2. Розробка програми та проведення тренінгу, як містить, не обмежуючись, наступні теми:
3. Надання індивідуальних консультацій учасникам тренінгу для практичної реалізації отриманих знань і коригування наявних маркетингових планів.
Очікувані результати:
Підвищення рівня професійних компетенцій консультантів ТПП України у сфері маркетингу та продажів.
Підвищення ефективності маркетингових кампаній консультантів через впровадження сучасних інструментів.
Посилення співпраці між консультантами в системі ТПП України, спільне бачення маркетингової стратегії.
Покращення співпраці з клієнтами через більш ефективне просування та комунікацію.
Термін надання послуг: 4 дні, до 3 год. навчання / день, з наданням індивідуальних консультацій учасникам (за запитом) - впродовж 4-денної виїзної сесії.
За попереднім плануванням – 22-25 листопада 2024.
Вимоги до консультанта з маркетингу:
Критерії відбору та оцінювання (100 бальна шкала):
Форма надання пропозицій:
Зацікавлені особи мають подати тендерні пропозиції, що включають:
Опис досвіду роботи (резюме)
Надання 3-х прикладів з розробки та реалізації стратегій продажів, спираючись на маркетингові стратегії.
Цінова пропозиція.
Тендер триватиме до 27.10.2024 (23:59) року включно.
Оголошення результатів до 31.10.2024 року
Пропозиції надсилаються на е-mail [email protected] , [email protected] з темою листа «Закупівля послуг консультанта з маркетингу та сучасних підходів до просування та продажу послуг».
Повідомляємо, що кількість лотів, які будуть опрацьовані та узгоджені із даною процедурою – 1.
По закінченню тендерної процедури 1 національний консультант отримає прямий контракт з надання послуг з маркетингу та сучасних підходів до просування та продажу послуг.
У разі невиконання основних вимог вище описаної процедури та недостатньої кількості учасників, які надали свої пропозиції згідно із узгодженою процедурою, тендерний комітет бере на себе відповідальність продовжити терміни подачі заявок на додатковий термін.
Теги: ТППУ, Харківська ТПП, тендер