Надання послуг з покращення взаємодії та роботи з клієнтами реалізується в рамках проєкту ТПП України та Харківської ТПП «Подолання технічних викликів: прокладання шляху до інтеграції в ЄС» в межах межах проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), що фінансується урядом Німеччини і виконується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Заходи проєкту ТПП України та Харківської ТПП «Подолання технічних викликів: прокладання шляху до інтеграції в ЄС» спрямовані на розвиток консалтингових послуг для бізнесу з технічного регулювання та доведення відповідності, які надаються системою підтримки експорту Торгово-промислових палат в Україні, вирішення нагальних потреб бізнесу, які виникають на шляху інтернаціоналізації та доступу на ринки країн ЄС, надання експортерам знань та навичок, необхідних для підготовці продукції до нових експортних ринків.
Ситуація в Україні також потребує посилення спільноти консультантів з питань технічного регулювання та доведення відповідності продукції вимогам нових ринків, з метою розширення портфелю експортно орієнтованих послуг для бізнесу, покращення співпраці між консультантами в системі ТПП України, використання сучасних підходів до просування та продажу послуг.
В рамках Компоненту #2 «Розвиток компетенцій» проєкту проводяться сесії з "м'яких навичок" для консультантів системи ТПП України, які пройшли навчання в рамках заходів проєкту, надають індивідуальні консультації для бізнесу та залучені до проведення бізнес-тренінгів.
Основна мета проведення сесій з "м'яких навичок"
- Посилити співпрацю між консультантами в системі ТПП України.
- Розвинути ключові навички консультування та комунікації для роботи з бізнесом.
- Впровадити інструменти для просування та продажу послуг.
- Покращити дистанційну співпрацю та стратегічний розвиток послуг у системі.
- Сформувати спільне бачення маркетингової стратегії.
- Розвинути навички психологічного розвантаження, управління стресом, емоційної стійкості та відновлення.
Формат проведення: чотириденні виїзні сесій. Тренінги проводяться в атмосфері, що сприяє творчості та спілкуванню, без переривань через повітряні тривоги або бізнес-питання.
Опис проблематики. За 2021-2024 роки надання послуг з розвитку експорту та технічної відповідності в системі ТПП України визначив наступні проблеми як з боку бізнесу, так й консультантів:
1. Низька залученість компаній у процес оцінки відповідності.
2. Складність координації учасників процесу
3. Невизначена фінансова модель співпраці між замовником та командою консультантів
4. Відсутність єдиної маркетингової стратегії та бачення продажів послуг
5. Необхідність вдосконалення інструментів комунікації
6. Потреба у систематизації напрацьованого досвіду
Для успішного розвитку послуги з оцінки відповідності в системі ТПП в Україні необхідно:
- Розробити механізми утримання залученості компаній у процесі.
- Запровадити системний підхід до координації учасників.
- Визначити стійку фінансову модель.
- Сформувати єдину маркетингову стратегію.
- Оптимізувати комунікаційні інструменти та систематизувати досвід роботи.
Мета заходу: Підвищити ефективність надання послуг з оцінки відповідності шляхом розробки механізмів залучення компаній, запровадження системного підходу взаємодії консультантів та компаній-замовників, формування стійкої фінансової моделі та єдиної маркетингової стратегії.
Під час стратегічних сесій учасники:
- Визначать, як мотивувати компанії залишатися залученими в процес.
- Узгодять чіткий порядок дій і розподіл ролей між консультантами та бізнесом.
- Обговорять, як фінансувати послугу після завершення проєктної підтримки.
- Розроблять єдину маркетингову стратегію просування послуг.
- Покращать навички спілкування з клієнтами, продажів і маркетингу
За підсумками заходу консультанти разом знайдуть рішення, як зробити послугу з оцінки відповідності більш ефективною, покращать свої навички та узгодять спільний підхід до її просування і розвитку.
Формат проведення: Гібридний формат фасилітації сесій брейнстормінгу в поєднання з сесіями розвитку навичок сторителінгу, маркетингу, спілкування з клієнтами та практик на психологічне відновлення.
Завдання для консультанта з покращення взаємодії та роботи з клієнтами
Консультант допоможе розробити ефективні підходи до побудови довгострокових відносин із клієнтами, зміцнення довіри, впровадження сучасних комунікаційних інструментів та застосування технік переконання для залучення бізнесу до процесу оцінки відповідності.
Консультант з покращення взаємодії та роботи з клієнтами в команді з консультантом з сучасних інструментів комунікацій та консультантом з маркетингу та продажів в форматі сесій з фасилітації та обговорень має надати такі послуги:
Основні завдання:
1. Підходи формування довгострокових зв’язків із клієнтами
- Визначення потреб компаній та побудова персоналізованого підходу
- Методи та практики підтримки клієнтів на всіх етапах взаємодії.
2. Посилення довіри до послуг
- Використання реальних кейсів, відгуків і доказів ефективності послуги.
- Відкритість у комунікації – надання зрозумілої та корисної інформації для бізнесу.
- Робота з запереченнями клієнтів та усунення бар’єрів для співпраці.
3. Сучасна комунікація та психологія взаємодії
- Використання зручних каналів зв’язку
- Оптимізація швидкості та якості комунікації з клієнтами.
- Запуск механізму регулярного зворотного зв’язку для покращення роботи.
4. Техніки переконання клієнтів
- Відпрацювання ефективних аргументів для мотивації бізнесу до участі.
- Використання активного слухання та персоналізованого підходу.
- Робота з емоційними та раціональними факторами прийняття рішень.
Очікуваний результат:
- Компанії бачать цінність послуги, залишаються залученими та повторно звертаються.
- Консультанти вміють вибудовувати довірчі відносини та ефективно комунікувати.
- Запроваджені сучасні методи комунікації, що полегшують взаємодію з клієнтами.
- Підвищується рівень зацікавленості бізнесу та кількість успішних кейсів.
Термін надання послуг: 4 дні, до 3 год. навчання / день, з наданням індивідуальних консультацій учасникам (за запитом) - впродовж 4-денної виїзної сесії (попередньо – 04-07 квітня 2025).
Вимоги до консультанта з роботи з клієнтами:
- Досвід роботи у сфері клієнтських комунікацій, управління відносинами з клієнтами та продажів не менше 5 років.
- Практичний досвід проведення навчальних сесій та тренінгів з технік комунікації, клієнтоорієнтованості та ефективного переконання.
- Глибоке розуміння сучасних підходів до побудови довгострокових відносин із клієнтами, роботи з запереченнями та формування довіри.
- Знання сучасних комунікаційних та маркетингових інструментів
- Практичний досвід використання соціальних медіа, email-маркетингу, чат-ботів та інших цифрових інструментів для комунікації з клієнтами.
- Відмінні навички проведення переговорів, управління клієнтським досвідом та розбудови довготривалих партнерських відносин.
Критерії відбору та оцінювання:
- Відповідність кваліфікаційним вимогам.
- Досвід у реалізації подібних проєктів.
- Конкурентна вартість послуг.
- Досвід роботи в системі ТПП в Україні (5 балів).
Форма надання пропозицій:
Зацікавлені особи мають подати тендерні пропозиції, що включають:
- Опис досвіду роботи (резюме)
- Надання 3-х прикладів з проведення заходів для бізнесу з метою покращення комунікацій з клієнтами, розвитку клієнтської бази
- Цінова пропозиція.
Тендер триватиме до 09.03.2025 (23:59) року включно.
Оголошення результатів до 17.03.2025
Пропозиції надсилаються на е-mail [email protected] , [email protected] з темою листа «Закупівля послуг консультанта з покращення взаємодії та роботи з клієнтами».
Повідомляємо, що кількість лотів, які будуть опрацьовані та узгоджені із даною процедурою – 1.
По закінченню тендерної процедури 1 національний консультант отримає прямий контракт з надання послуг з маркетингу та сучасних підходів до просування та продажу послуг.
У разі невиконання основних вимог вище описаної процедури та недостатньої кількості учасників, які надали свої пропозиції згідно із узгодженою процедурою, тендерний комітет бере на себе відповідальність продовжити терміни подачі заявок на додатковий термін.
Теги: ТППУ, Харківська ТПП, тендер, ReACT4UA, Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH