Торгово-промислова палата України скористалась цією нагодою, щоб представити не лише діяльність мережі палат в Україні, а й нинішній стан, потенціал і можливості нашої країни.
«Ми відчуваємо підтримку з боку наших європейських колег. Такі зустрічі - це можливість визначити пріоритети спільної роботи, спільних заходів, вислухати думки та консолідувати зусилля навколо вирішення проблем, які хвилюють бізнес-спільноту Європи», - сказала Валентина Суржикова, представник ТПП України в Німеччині та ЄС, член Бюджетного комітету Європалати.
Європалата, як ключовий виразник голосу європейського бізнесу, працює у тісній стабільній взаємодії зі своїм членами - національними палатами. Саме завдяки цьому найактуальніші питання, що турбують бізнес, завжди у центрі уваги Європалати.
Європалата (EUROCHAMBRES), створена у 1958 р., є асоціацією торгово-промислових палат 45 країн Європи, серед яких і ТПП України. Через мережу національних і регіональних торгово-промислових палат вона представляє інтереси 20 млн. компаній із усієї Європи, в яких працюють понад 120 млн. чол. Сьогодні EUROCHAMBRES - єдиний орган, уповноважений представляти інтереси всього європейського бізнесу.