м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

ТПП УКРАЇНИ ОРГАНІЗУВАЛА МАСШТАБНУ КОНФЕРЕНЦІЮ ЗА УЧАСТІ PR-ПРОФЕСІОНАЛІВ БІЗНЕС-АСОЦІАЦІЙ ТА ВІДОМИХ УКРАЇНСЬКИХ ЖУРНАЛІСТІВ

18.12.2015

Торгово-промислова палата України провела конференцію, яка стала єдиним в Україні майданчиком для професійного діалогу PR-спеціалістів членських організацій та представників українських мас-медіа.

17-18 грудня відбулась дводенна конференція на тему: «Твоя PR-перемога - наш спільний досвід». Партнерами заходу виступили ЛігаЗакон, Companion Group, b2b Hub, ТК Business. Метою заходу було налагодження професійного діалогу між PR-спеціалістами бізнес-асоціацій та представниками українських ЗМІ, оскільки Торгово-промислова палата сьогодні стала більш відкритою та прозорою для комунікацій з бізнесом.

Важливість та унікальність цієї конференції була обумовлена тим, що головними спікерами на зустрічі стали відомі широкому загалу українські редактори, журналісти та телеведучі, зокрема: ведучий проекту «Свобода слова» Андрій Куликов, відомий тележурналіст та блогер Павло Шеремет, виконавчий директор ГО «Вікімедіа Україна» Юрій Пероганич, заступник шеф-редактора інтернет-видання «Обозреватель» Ірина Тиран та інші поважні гості.

Учасники конференції протягом двох днів активно обговорювали, як протидіяти чорному піару та уникнути негативного впливу на імідж організації, як ефективно просувати організацію через Вікіпедію та вплив іміджевих заходів на розвиток членства в організації.

«Сьогодення ставить особливі вимоги до PR-служб різних установ, у тому числі і торгово-промислових палат, тому наразі існує нагода вчитися методам правильної організіції та розвитку PR, вдосконалювати свої власні напрацювання. А це, в свою чергу, надасть поштовх до нових звершень», - зазначив Геннадій Чижиков, відкриваючи захід.

«Зараз публічність та вміння висловлювати свою позицію є ключовою для тих людей, які займаються суспільною діяльністю. Торгово-промислова палата - це не тільки впливова бізнес-асоціація, це також велика громадська організація, яка є модератором відносин між підприємцями та владою, між підприємцями та суспільством. І велику роль у цій роботі відіграють відносини палати з мас-медіа» - сказав під час свого виступу Павло Шеремет.

Про значення та важливість комунікації між Торгово-промисловою палатою та ЗМІ наголосив також віце-президент ТППУ Михайло Непран. Звертаючись до представників регіональних торгово-промислових палат він сказав: «Для того, щоб співпраця між бізнес-асоціаціями та українськими мас-медіа була ефективною та якісною, нам потрібно постійно бути у хорошій професіональній формі». Представників прес-служб регіональних торгово-промислових палат найбільше цікавило, чого ж очікують українські мас-медіа від бізнес-асоціацій та як стати цікавими для ЗМІ.

«Інтерес ЗМІ можна отримати лише тоді, якщо ви будете їм надавати цікаву, актуальну та важливу інформацію. При чому у різні мас-медіа потрібно давати унікальну інформацію, ніколи не відправляйте один і той самий матеріал у газету, на радіо та телебачення, оскільки це не дасть позитивної реакції та очікуваних результатів. Та найголовніше, обрати саме ті ЗМІ, які цікавляться вашою тематикою і тісно співпрацювати з ними. Важливо також розуміти, що найкращий ефект від співпраці буде із тими мас-медіа, які ставлять вам незручні питання, оскільки це говорить про те, що вами по-справжньому зацікавлені», - наголосив під час дискусії на цю тему ведучий «Свободи слова» Андрій Куликов.

Виступаючи перед учасниками конференції президент ТППУ Геннадій Чижиков наголосив на тому, що сьогодні Торгово-промислова палата України стала місцем для комунікацій між членами палати, бізнесом та владою. Геннадій Чижиков також коротко презентував членам регіональних палат та представникам ЗМІ нову стратегію розвитку Торгово-промислової палати до 2020 року.

«Ми уважно вивчили ті процеси, які відбуваються у Європейському союзі, тому що наш пріоритет - це інтеграція українського бізнесу на європейський ринок. На ці п'ять років ми ставимо дуже великі та амбіційні задачі з точки зору бізнес-асоціації, ми прагнемо стати номером один. Але такі амбіційні задачі є обґрунтованими, оскільки ТППУ - це наймасовіша організація, яка налічує близько 10 тисяч членів, наші регіональні торгово-промислові палати знаходяться у 25 регіонах України, організація налічує близько 100 філіалів, і працює у палаті більше 2000 чоловік. Основний наш пріоритет - зробити так, щоб для українського бізнесу були створені усі умови для ефективної діяльності. Крім цього, 400 років тому ТПП створювалась як третейська організація, організація довіри. У нас є Міжнародний комерційний суд, якому довіряє як український бізнес так і міжнародний, третейський суд та медіація. Завдання Торгово-промислової палати зробити так, щоб бізнесу було тут комфортно, щоб підприємці звертались до нас, вирішували свої спори і були впевнені, що тут бізнесу комфортно, тут немає корупції і тут про нього дбають», - сказав Чижиков.

Загалом, як запрошені гості та PR-спеціалісти, так і представники провідних українських ЗМІ відмітили неоціненну користь від організованої ТППУ конференції та з радістю очікують наступних зустрічей.

PR-конференція

Анонси

Останні новини