м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

У ТПП України стартував медовий онлайн-марафон

14.05.2020

Що робить малий бізнес для того, аби гідно пережити кризу та вийти з неї ще сильнішим? Які уроки бджолярі винесли з кризи та які будують плани на майбутнє? Серія бесід із представниками малого медового бізнесу України триватиме до 28 травня.

Ще десять років тому ніхто й подумати не міг, що Україна стане таким помітним гравцем на арені експортерів меду, вийде у вищу лігу. Сьогодні ми посідаємо 5-те місце серед світових експортерів. І що важливо – у 2019 році Україна стала єдиною країною, якій вдалося наростити обсяги експорту (майже 13%) серед 15 провідних експортерів світу.

Тому комітет АПК при ТПП України спільно з компанією «Медові Брати» за підтримки  українського проєкту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) запустив медовий марафон  комунікаційний майданчик для обговорення актуальних питань виробництва та реалізації українського меду.

«Для України мед – не тільки цінний продукт харчування, а й можливість активно просувати позитивний імідж нашої держави у світі. Український мед має високу репутацію на міжнародному ринку. Треба формувати національний бренд та знак якості у світі, щоб Україна почала асоціюватися з медом, як Італія з пастою, а Швейцарія з шоколадом. За старт медалі не дають, проте найкращою нагородою для бджолярів є мед на столах у різних куточках світу. Переконаний, цей марафон український бізнес пройде успішно!», – сказав президент ТПП України Геннадій Чижиков.

«Наш медовий марафон  унікальна змога одержати інформацію з перших вуст, неформальна дискусія з власниками медових брендів і компаній. Історії успіху, філософія життя та бізнесу від підприємців-новаторів, які знайшли себе на ринку з віковими традиціями» сказав голова комітету підприємців АПК при ТПП України Олег Юхновський.

 

Анонси

Останні новини

Більше новин