(044) 584-28-24  |  (044) 584-28-36 (прес-служба)
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Україні потрібна новітня концепція розвитку ринку таксі

16.06.2017

Відсутність державного контролю у сфері надання послуг із пасажирських перевезень таксі призводить до різкого збільшення ДТП за участю таксомоторів, ненадходження належних коштів до бюджетів усіх рівнів ізниження якості надання таких послуг взагалі. Комітет підприємців сфери транспорту при ТПП України звернувся до прем’єр-міністра України з проханням створити робочу групу при Кабінеті Міністрів України з розробки новітньої концепції розвитку ринку таксі та внесення відповідних змін до чинного законодавства про врегулювання ринку пасажирських перевезень.

«Беручи до уваги, що всі звернення до Міністерства інфраструктури України не призвели до врегулювання зазначеної проблематики, ми звернулись до Володимира Гройсмана з проханням підтримати спільну з Українською таксомоторною асоціацією пропозицію про створення робочої групи при Кабінеті Міністрів України під головуванням віце-прем’єр-міністра з розробки новітньої концепції розвитку ринку таксі, внесення відповідних змін до чинного законодавства про врегулювання ринку пасажирських перевезень із урахуванням пропозицій професійної спільноти щодо вдосконалення законодавства в даній сфері», – сказав голова комітету  підприємців сфери транспорту при ТПП України Володимир Гриненко.

За зверненням до ТПП України керівництва Української таксомоторної асоціації щодо необхідності вжиття невідкладних заходів для приведення діяльності суб’єктів усіх форм власності, що надають послуги з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі, в правове поле експерти комітету підприємців сфери транспорту при ТПП України проаналізували існуючу ситуацію.

Ними встановлено, що частка нелегальних перевезень на таксі в Україні становить 95 – 99%, що є неприпустимим для держави європейського рівня. Експерти оцінюють можливості обсягу ринку таксомоторних перевезень України в 40 – 50 млрд гривень на рік. Щороку ж до держбюджету та місцевих бюджетів, за даними ДФС України, надходить не більше 30 – 35 млн гривень, або менше 0,1%.

На думку експертів комітету, нагальними питаннями є:

  • необхідність дерегуляції шляхом передачі частини повноважень у сфері регуляторної діяльності від центральних органів виконавчої влади органам місцевого самоврядування;
  • удосконалення законодавчого забезпечення регулювання ринку пасажирських перевезень на таксі;
  • розробка дієвого механізму контролю за роботою таксі;
  • надання можливості клієнтам відрізнити легального перевізника від нелегального;
  • встановлення візуальних відмінностей на автомобілях таксі;
  • створення добросовісної конкуренції серед перевізників тощо.

Передумовою сучасної ситуації, з одного боку, стала бездіяльність контролюючих органів, а з іншого – майже стовідсоткова тіньова діяльність представників таксомоторного бізнесу, що унеможливлює здійснення контролю відповідними службами. Органи Національної поліції України також фактично не мають законних підстав для проведення перевірок дотримання перевізниками норм транспортного чи податкового законодавства.

Текст звернення

 

Теги:ТППУ, комітет, комітет транспорту, таксі, перевезення

Анонси

Останні новини

Перший конгрес із питань реформування системи управління безпекою дорожнього руху розпочав роботу
22.06.2017

Перший конгрес із питань реформування системи управління безпекою дорожнього руху розпочав роботу

Серед європейських країн Україна посідає перше місце за кількістю загиблих пішоходів і п’яте – за рівнем смертності в ДТП на дорогах. За день у нашій державі гине більше людей, ніж у деяких європейських країнах за рік. Основна причина такої ситуації в тому, що протягом багатьох років цією проблемою в Україні комплексно та системно ніхто не займався, досі немає єдиної й ефективної державної політики, яка б поставила вирішення проблеми безпеки дорожнього руху на рівень одного із своїх пріоритетів. Тому ТПП України, спільно з зацікавленими центральними органами виконавчої влади та громадськими організаціями з безпеки дорожнього руху, ініціювала проведення Першого міжнародного конгресу з питань реформування системи управління безпекою дорожнього руху в Україні. За його результатами будуть підготовлені пропозиції до проекту Державної програми зниження рівня смертності і травматизму від ДТП.
Докладнiше...
Більше новин