Згідно повідомлення статистичного відомства Німеччини експорт української товарної продукції до цієї країни зріс за останній рік на 3,3%. Європейський Союз в односторонньому порядку ініціював низку кроків в області митного регулювання для полегшення доступу українських товарів до країн ЄС. Але ще виникає чимало практичних питань, коли українські виробники мають намір постачати свої товари на ринки Німеччини та інших європейських країн. Що необхідно для їх врегулювання наразі обговорюють експерти на інформаційному заході «Вихід на ринки Німеччини та ЄС», організованому Делегацією німецької економіки в Україні у співпраці з Торгово-промисловою палатою України та Українським союзом промисловців і підприємців.
«Тема сьогоднішнього заходу є надзвичайно актуальною для українського бізнесу. З урахуванням режиму автономних митних преференцій при постачанні продукції на ринок ЄС, створюються сприятливі умови, перш за все для української агропродукції. Проте сьогодні перед українським бізнесом виникають питання технічного регулювання, вимог до якості і безпечності продукції, відповідності регламентам Євроринку. Особливо це актуально для малого та середнього бізнесу, який не має власних зовнішньоекономічних і маркетингових підрозділів. Зі своєї сторони, українські торгово-промислові палати роблять все можливе, щоб забезпечити підтримку всіх українських підприємств, зацікавлених в експорті своєї продукції на нові ринки в країнах Європейського Союзу. Зокрема, у ТПП України вже відкрито «Європейський офіс», в якому працюють експерти з Німеччини», - зазначив президент ТПП України Геннадій Чижиков.
Примітно, що сьогоднішня зустріч організована саме німецькою стороною. Німеччина є одним із політичних та економічних лідерів Європейського Союзу і завжди була важливим економічним партнером України. Сьогодні країна залишається її прихильником у вирішенні актуальних політичних, економічних і соціальних проблем.