Як українським виробникам, що експортували продукцію до РФ, переорієнтуватися на європейський ринок провідні експерти із Європи та України сьогодні розповідають у Торгово-промисловій палаті України на міжнародній конференції «Успішний експорт українських товарів до країн ЄС. Практичні поради європейських колег».
Як зазначив віце-президент Торгово-промислової палати України Віктор Яновський, Україна має потужний експортний потенціал. Попри те, що за сім місяців обсяг вітчизняного експорту до РФ знизився на 24%, український виробник є конкурентоспроможним на європейському ринку. «Через суттєве зниження українського експорту до Росії, диверсифікація експорту до ЄС набуває особливого значення. Наразі створюються сприятливі умови для експорту, особливо сільськогосподарської продукції, яка є конкурентоспроможною у країнах Євросоюзу», - наголосив пан Яновський, додавши, що й інша українська продукція успішно конкурує з європейськими аналогами. Наприклад, продукція харківського бренду «Папа Карло», яке виготовляє міжкімнатні двері, вже давно користується попитом на європейському ринку. Успішно конкурує з європейськими аналогами й трубопрокатна продукція з Кременчука. Проте, як підкреслив Віктор Яновський, особливу увагу слід приділити малому та середньому бізнесу, який поки шукає шляхи виходу на європейський ринок. «Зараз президент ТПП України Геннадій Чижиков перебуває у Брюсселі, де бере участь у виборах членів Ради директорів Генеральної асамблеї Асоціації Європейської палати, членом якої є й ТПП України. У випадку обрання до Європалати, він зможе більш активно лобіювати інтереси українських експортерів в ЄС», - підсумував Віктор Яновський.