м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Виноробний форум: секрети успішного винного маркетингу від Стефана Баде

30.10.2018

У рамках Національного виноробного форуму у Торгово-промисловій палаті України відбувся практикум «Українське вино – шануємо традиції», що складався з семінару та майстер-класу, дегустації для виноробів.

Темою семінару стала організація конкурсів виноробів на прикладі провінції Бордо. Експерт Стефан Баде поділився не тільки основами успішної організації форуму, а й відкрив секрети маркетингу вина.

Пан Баде дав декілька порад учасникам.

1. Успішний винороб завжди слідує тенденціям споживача. Щоб забезпечити успіх на ринку, потрібно відповідати попиту. При зміні тенденцій і смаків Ваших споживачів змінюйте свою продукцію, підлаштовуйтесь під них.

2. Для того, щоб вино продавалося, воно має відповідати правилу 4P: Product (продукт), Price (вартість), Place (місце), Promotion (просування).

ProductХороше вино не тільки має приємний смак та аромат, а ще й привабливу «обгортку». Від того, як виглядає пляшка вина й її етикетка, залежить як його купуватимуть.

PriceНайскладніша характеристика в маркетингу. Головне у цій справі – відчути золоту середину. За надто високою вартістю продукту його не купуватимуть; за  надто низькою – до нього не буде довіри.

Place:  Дуже важливо мати відповідну мережу дистрибуції. «Характер» і сорт вина має співпадати з тенденціями на Вашому ринку.

Promotion:  Комунікація з клієнтом відіграє надзвичайну роль у маркетингу вина. Тут необхідно залучати як і знайому всім рекламу, так і безпосереднє спілкування з цільовою аудиторією через соціальні мережі, листування тощо.

3. Одним із найвпливовіших засобів маркетингу є участь у виноробних конкурсах.

З самого початку конкурси влаштовувались місцевими жителями-виноробами для того, щоб визначити чиє вино смачніше, що одночасно і стимулювало покращення виробництва.

Сьогодні конкурси є ефективним засобом впливу на споживача, адже їх результати дають орієнтир звичайному покупцю. Споживачі легко губляться між полиць із вином, проте золота медаль, отримана на конкурсі, точно вкаже їм на те, яку пляшку необхідно обрати.

Після семінару учасники були запрошені на майстер-клас, дегустацію «Філософія вина – від класики до сучасних традицій». У дружній атмосфері винороби оцінили вина один одного й обмінялися досвідом.

І це тільки старт Національного виноробного форуму. Завтра на учасників очікують пленарні дискусії, почесні гості та Свято українських виноробів. Нагадаємо, організатори форуму - Торгово-промислова палата України, корпорація «Укрвинпром» і медіа-група «Українська правда».

Презентації

Теги: винофорум_тпп

Анонси

Останні новини