Парфумерно-косметичні галузеві асоціації Великої Британії (The Cosmetic, Toiletry & Perfumery Association (CTPA) й України (Асоціація «Парфумерія та Косметика України») підписали Угоду про співпрацю. Вона є початком сталого партнерства в рамках Проекту щодо сприяння експорту до Європейського Союзу за підтримки Good Governance Fund Уряду Великої Британії. Косметичну галузь України було обрано з метою практичної передачі відповідних знань і досвіду та надання безпосередньої допомоги в нарощуванні експортного потенціалу.
Парфумерно-косметична галузь традиційно посідає одне з провідних місць у формуванні економіки держави, проте потребує значного оновлення і модернізації. Сьогодні в Україні понад 120 компаній виробляють парфумерно-косметичні засоби, але більшість із них спеціалізується на одній групі або одному виді товарів. Український ринок косметичної продукції є одним із найперспективніших серед інших непродовольчих товарів, проте роль вітчизняного виробника на ньому дуже незначна. Імпортна продукція користується чималим попитом у споживачів і становить 92% від загального обсягу косметичних товарів.
Для українських виробників косметичних товарів головні завдання полягають у поліпшенні якості та безпеки, розширенні асортименту продукції, забезпеченні її конкурентоспроможності. Для вирішення таких завдань необхідні чіткі, поетапні кроки. Враховуючи нинішній стан економіки й особливості вітчизняного косметичного ринку, цінний досвід європейських країн, необхідно оновити нормативно-технічне регулювання цієї галузі відповідно до європейських стандартів.
Партнерство Асоціації «Парфумерія та Косметика України» та The Cosmetic, Toiletry & Perfumery Association передбачає практичну передачу знань і досвіду та надання безпосередньої допомоги у нарощуванні експортного потенціалу. Це – чудова можливість для започаткування В2В-контактів, пошуку перспективних партнерів і встановлення ділових зв’язків із асоціаціями, компаніями, торговими мережами ЄС у цілому та Великої Британії зокрема.
«Створення стабільного партнерства між окремими галузевими асоціаціями України та ЄС з ідеєю, що асоціація ЄС потім передає знання в асоціацію UA, яка в майбутньому зможе допомогти своїм членам МСП – хороший спосіб зняти бар’єри, які не дозволяють повною мірою реально скористатися низькими тарифами, що дає DCFTA. Проект поділяє стратегічні цілі та завдання ТПП України, адже його мета – підтримка українських експортерів малого та середнього бізнесу для підготовки до експорту до ЄС у рамках регулювання ЄС і вимог ринку. Як на мене, галузь парфумерії та косметики в цьому контексті є дуже перспективною. Вона має високий експортний потенціал», – сказав президент ТПП України Геннадій Чижиков.
Торгово-промислова палата України системно допомагає МСП розвивати навички та впевненість для початку експортування або розширювати вже існуючий експорт до ЄС. Підтримка українського малого та середнього бізнесу в рамках Спільної програми з питань європейської інтеграції та співробітництва України й ЄС є однією з профільних сфер діяльності Палати. ТПП України проводила тренінг для експортних консультантів, також функціонує гаряча лінія ЄС з експорту, яка має потужну сферу регулювання ЄС, регулярно проводяться численні заходи для інформування МСП та розбудови спроможності радників ТПП щодо ЄС і DCFTA.
Теги: ТППУ, Бізнес, Європейський Союз (ЄС), підприємництво, парфумерно-косметична галузь