(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP)

Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) є одним зі співорганізаторів Національного медового форуму "Золота Пасіка 4.0".

Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) прийшов з Канади, щоб змінити мислення українських аграріїв. Уряд Канади ось уже сьомий рік активно працює з виробниками фруктів, ягід, овочів, меду та горіхів на півдні України, працює, щоб й елементарне сільськогосподарське хобі поставити на бізнес-рейки, створити стійкі господарства, які будуть приносити людям стабільні доходи та впевненість в завтрашньому дні.

За 6 років роботи проекту понад 46 тисяч аграріїв в основному з південних областей України (Одеської, Миколаївської, Херсонської та Запорізької) стали учасниками Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) і отримали доступ до нових корисних знань і фінансових ресурсів.

З 2017 року Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва став активно співпрацювати з виробниками меду півдня України. Зараз 4 789 бджолярів є активними клієнтами UHBDP. За 4 роки було організовано 125 конференцій, семінарів, вебінарів, присвячених актуальним питанням бджільництва, які зібрали та згуртували понад 4 000 пасічників. Бджолярі отримали можливість знайомитися з досвідом своїх колег, опановувати нові технології у бджільництві, корисні знання щодо виробництва меду, й головне – щодо маркетингу та збуту.

Голос українських бджолярів став гучним, його почули навіть в Уряді. Держава звернула увагу на проблему потрав бджіл та не необхідність підтримки виробників меду та бджолопродуктів. Було зареєстровано Асоціацію професійних пасічників України, зараз на її базі Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) допомагає створити кооператив.

Одна бджола меду не наносить. Сьогодні зусилля проекту спрямовані на об’єднання бджолярів. Кооперація малих виробників – це можливість створювати крупні партії однорідної продукції, які користуються попитом у торговельних мереж, трейдерів, а також можливість диверсифікувати ризики, виходити на кінцевого споживача та реалізовувати найамбітніші бізнес-плани.

Низька закупівельна ціна на мед змушує бджолярів шукати свій шлях. Невипадково пасічники об’єднуються, складають багатий асортимент медів та бджолопродуктів, реєструють торгівельні марки, створюють сайти та Інтернет-магазини.

Спеціалісти проекту щільно співпрацюють з 8 групами виробників меду у південних областях України, в роботі яких задіяно 143 бджолярі. Мета UHBDP – створити додану вартість, підвищити продуктивність праці, розширити виробничі потужності, вивести групи виробників на нові, більш прибуткові ринки

Усі бджолярі – клієнти проекту мають можливість закуповувати засоби виробництва зі знижкою за програмою Е-ваучер та завдяки проекту зекономили  понад 600 000 грн.

У 2019 році 2 групи бджолярів отримали фінансування в рамках грантових програм UHBDP. Завдяки грантам в своїх невеликих господарствах вони впроваджують інноваційні технології та бізнес-підходи, дружні до навколишнього природного середовища, отримують економію витрат часу та фізичних зусиль.

Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) фінансується Міністерством міжнародних справ Канади, співфінансується та реалізується Менонітською Асоціацією Економічного Розвитку (MEDA). MEDA співпрацює з Ізраїльським агентством міжнародного співробітництва (MASHAV) та міжнародними сервісними компаніями з метою надання технічної підтримки.

Медіа Партнери