(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Оксана Березняк: При організації експорту до Канади питання логістики краще доручити оператору з позитивним іміджем на ринку

17.07.2017

Керівник департаменту морських перевезень групи логістичних компаній ZAMMLER Оксана Березняк про практичні поради експорту косметичних засобів до Канади.

Варіанти доставки товарів до Канади

Найбільш підходящі способи доставки косметичних засобів із України до Канади: контейнерні перевезення, збірні відправлення, авіаперевезення.

Особливості доставки косметики та засобів гігієни

При експорті слід звертати увагу на декілька моментів.

Температурний режим

Дуже багато косметичних засобів вимагають підтримки певного температурного режиму, як правило, зниженої температури, але не низької. Зазвичай рекомендована температура для перевезення косметики +10 градусів Цельсія. Переважну більшість косметичних засобів не можна охолоджувати нижче зазначеної температури. Багато з них втрачають свої корисні властивості і при перевищенні допустимої температури. Таким чином, у першу чергу слід звернути увагу на кліматичні можливості транспорту перевізника. В основному для перевезення косметики використовують транспорт із рефрижераторною установкою, яка дозволяє підтримувати необхідний температурний режим і вологість на одному рівні тривалий час. Для перевезення на невеликі відстані можна використовувати ізотермічні кузови, для далеких відстаней підійде рефрижераторний контейнер.

Страхування

З огляду на специфіку товару, на етапах доставки якого можуть проходити різні процедури (перепакування, вантажно-розвантажувальні роботи, тимчасове зберігання на складі, доставка декількома видами транспорту до пункту призначення, огляди митними органами тощо), даний вид товар бажано страхувати. Це дозволить зменшити ризики, пов'язані з фінансовими втратами, а саме: розкраданням, втратою, пошкодженням товару, недостачею тощо.

Особливу увагу слід звернути на перевезення небезпечних, легкозаймистих і крихких вантажів. Є багато видів косметичних засобів, що містять спирт або інші легкозаймисті речовини. Тому компанія-перевізник повинна мати всі необхідні знання про правила перевезення такого небезпечного вантажу. Багато косметичних засобів для забезпечення  цілісності та збереження всіх корисних властивостей виробники одразу фасують у скляну тару, що також вимагає від перевізника особливої уваги й обережності. При використанні такого роду тари вона повинна бути позначена необхідними символами і знаками, а також надійно закріплена відповідно до техніки безпеки.

Пакування косметики та засобів гігієни при відправленні товару

При неякісному пакуванні товару (коли виробник економить час або місце в контейнері) можуть виникати: випаровування води, спирту, інших розчинників, ароматичних речовин; розлив, бій, підвищення в'язкості, затвердіння, ослаблення запаху (синтетичних речовин), зміна запаху (натуральних речовин), зміна кольору, псування інгредієнтів і ін.

Документообіг для експорту косметики до Канади

Багато косметичних засобів вимагають оформлення додаткових дозвільних документів, сертифікації в регіоні доставки, супровідної документації для небезпечного вантажу і т.п. Професійна компанія-перевізник завжди заздалегідь повідомить про набір документів, які необхідно оформити для перевезення. Особливо це важливо у випадках перетину державного кордону, коли відбувається митне очищення. 

Проблеми, які можуть виникати при відправленні вантажу:

  • неякісна упаковка;
  • неправильний розподіл товару всередині транспортного засобу;
  • відсутність маркування (вимога до транспортування) або помилки в маркуванні;
  • відсутність складу продукції;
  • незаявлена ТМ;
  • відсутність заявленого обсягу та маси продукції в упаковці;
  • недотримання температурного режиму;
  • недотримання режиму фактора безпеки при перевезенні небезпечних вантажів;
  • заборона на перевезення деякими видами транспорту певних груп косметичних товарів (наприклад, аерозолі не можна перевозити авіатранспортом) й ін.

Також Оксана Березняк підкреслила, що при організації експорту питання логістики краще доручити логістичному оператору, який уже позитивно себе зарекомендував на ринку. Бажано, щоб компанія була 3PL-оператором, могла організувати перевезення будь-яким видом транспорту, а також надавала митно-брокерські послуги.

Теги: ТППУ, експертна думка, Канада, експорт, парфумерно-косметична галузь

Анонси

Останні новини