(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Жінки та електронна комерція

17.06.2021

Дводенний тренінг «Пошук та перевірка бізнес-ідей» для жінок-підприємниць відбувся 14-15 червня в Дніпропетровській ТПП в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ.

Дослідження, проведені Mastercard Index of Women Entrepreneurs, MIWE, показали, що підприємниці з особливою впевненістю пристосовуються до нових умов ринку праці і за час кризи, викликаної Covid-19, 42% бізнесів, керованих жінками, перейшли на цифрову бізнес-модель. І що пандемія може стимулювати прогрес для жінок в бізнесі, які виявляють характерну здатність до адаптації, незважаючи на численні перешкоди на шляху до успіху. Дніпропетровська ТПП в межах своїх компетенцій допомагає підприємницям пройти цей непростий шлях. 

Тренінг «Пошук та перевірка бізнес-ідей» став можливістю для бізнес-вумен дізнатися про методи пошуку нових цікавих ідей для розширення своєї справи та способи їх перевірки. 

Як зазначила тренер Катерина Вітковська, засновниця маркетплейсу Etsy, який спеціалізується на міжнародних продажах крафтовых та хендмейд-речей, перш за все треба розглядати ті можливості, які у вас зараз вже є. Це виробничі потужності і те, що на них можна виробляти, спробувати знайти можливу нішу. Тобто, подивитися трохи ширше на те, що ви робите сьогодні. І оцінити, чи можна розширити ринок реалізації, чи можна ці товари експортувати з України і чи готові міжнародні покупці їх купляти. Знайти «своїх» покупців і спрямувати рекламу саме на них, на свою цільову аудиторію. 

Також слід пам’ятати: якщо компанія хоче бути успішною завтра, вона вже сьогодні повинна знати, в якому напрямку розвивається ринок. Треба навчитися бачити тренди, які на нього впливають. Дослідження трендів стає одним з ключових інструментів конкурентної боротьби компаній будь-якого розміру. Іншими словами, щоб компанії були успішні «потім», їм «зараз» потрібно знати, в якому напрямку відбувається розвиток ринку, як будуть змінюватися запити, мотивація і переваги споживачів і які інструменти потрібно буде використовувати для досягнення поставлених цілей. 

Юлія Павленко - директорка департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта», ініціаторка проєкту E-Export School, розповіла про те, як ефективно експортувати товари з України та генерувати продажі на найпопулярніших світових маркетплейсах. Це називається електронна комерція і вона дуже швидко зростає в усьому світі. Раніше в Україні не звертали увагу на електронну комерцію в форматі експорту в напрямку В2С. Сьогодні ж доступ до глобальних ринків підприємцям з будь-якого регіону відкривають в інтернеті саме торгові платформи. Тому в Україні даний напрямок також почав розвиватися, але на сьогоднішній  день його відсоток ще малесенький. При цьому в нас є всі можливості для його розвитку: інтернет, платіжні системи, поштовий зв'язок. В світі можна продавати будь-який товар, навіть той, який, як вам здається, нікому не потрібен. В минулому році наші співвітчизники продали за кордон товарів за допомогою міжнародних відправлень в посилках майже на 500 млн. $. Це не якісь великі підприємства. Це малий і середній бізнес, так званий дрібний експорт, тобто відправлення в посилках на замовлення. Куди в основному йде експорт? У США (40% замовлень). Також великими і активними ринками є Британія, Канада, Китай (вони майже на одному рівні). Трохи менше експорту – у Францію, Австралію і Японію. До речі, з Дніпра продають за кордон за допомогою поштових відправлень дуже багато.

Юлія надала підприємницям перелік електронних майданчиків, з яких можна вести продаж своїх товарів, формати логістики, правила митного оформлення товарів і В2С доставки.

Ще один спікер Олег Білоногий - незалежний консультант і продавець на eBay, засновник спільноти Ebay & PayPal Pro — СНД, приділив особливу увагу майданчику eBay: його особливостям, нововведенням, плюсам й мінусам в порівнянні з іншими майданчиками. Учасниці дізналися, як акумулювати ідеї в контексті eBay, як проводити аналіз конкурентів і ніші в цілому за допомогою самого майданчика, формувати стратегію виходу на ринок eBay, асортименту, лімітів і seo, а також розібрали конкретні кейси.

Якщо Ви маєте бажання розпочати свій експортний шлях або вивести його на новий рівень і ви є представником малого або середнього бізнесу, запрошуємо приєднуватися до навчання, організованого Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Проходьте опитування за посиланням і в результаті отримаєте також групові та індивідуальні консультації, які допоможуть розвиватися Вашому бізнесу.